ایران – خراسان رضوی  تلفن:09152946424 hamyarco.team@gmail.com

لیبل زن محصولات غذایی

ماشین لیبل زن و کاربردهای آن چیست؟

ماشین لیبل زن

لیبل زنی و یا برچسب زنی به نوعی یکی از مهم ترین بخش های فروش محصول می باشد زیرا شما با لیبل روی محصول خود را معرفی می کنید.می توان لیبل ها را به دو بخش عمده تقسیم کرد بخش اول لیبل چسبان می باشد که لیبل به صورت عکس برگردان طراحی و چاپ می شود و به وسیله ی ماشین لیبل زن بر روی بطری ها می چسبد که در این مقاله قصد داریم در مورد آن صحبت کنیم البته نوع دیگری هم از لیبل ها وجود دارد که لیبل حراری نامیده می شود که به صورت یک پلاستیک بوده و در داخل ماشین شیرینگ بخار حرارت دیده و به صورت وکیوم بر روی بطری قرار می گیرد.

لیبل چیست

لیبل به نوعی شناسنامه محصول به حساب می آید. پس لازم است طبق استاندارد طراحی شود و سبب افزایش فروش محصول گردد. لیبل ها باید دارای رنگ و اندازه متناسب با محصول طراحی گردد. و باید دارای نشان های استاندارد، هولوگرام و … باشد تا اعتماد مخاطب را جلب کند. حتی می توان برای برند سازی و جلب اعتماد برای محصولات خانگی نیز به صورت ساده و کم هزینه از این ابزار فروش استفاده نمود.

ماشین لیبل زن

  لیبل بسته بندی محصولات علاوه بر قابلیت حمل و نقل، با نوآوری می ‌تواند در زمینه‌های تکنیکی، هنری و ارتباطی، کالا را برای بازار جذاب و قابل جلب توجه کرده. و از این نقطه نظر میان کالا و مصرف کننده رابطه نوینی برقرار سازد. کمتر پدیده‌ای ارتباطی مانند بسته‌ بندی، دو ویژگی جاذبه فردی و اجتماعی را تواماً با خود همراه دارد. توجه داشته باشید که بسته بندی مهم ترین عامل فروش محصول هست. هر چه قدر که در این زمینه هزینه شود مسلما بازگشت سرمایه بیشتری برای شما ایجاد خواهد کرد. ما در مجموعه همیار تیم همیشه اماده هستیم تا شما را در این راه پرفرازو نشیب همراهی کنیم

لیبل زن محصولات غذایی

لیبل های چسبان

لیبل های چسبان دارای یک ماشین با عملکرد مشخص هستند. اما با کمی تغییرات روی ماشین می توان انواع مختلفی از لیبل ها را بر روی بطری ها چسباند. عموما لیبل ها ی استفاده شده در این ماشین آلات به صورت یک طرفه دو طرفه و یا گرد زده می شوند. که بر حسب نیاز مشتری این قابلیت بر روی ماشین الات تعبیه می شود. و شما زمان سفارش محصول می توانید نوع لیبل خود را مشخص کنید. یا اینکه ماشینی را انتخاب کنید که همه ی لیبل ها را پوشش دهد. و شما قادر باشید با استفاده از صفحه ی فرمان plc  ماشین لیبل زن را تنظیم کنید.

مواردی که در خرید یک ماشین لیبل زن اهمیت دارد موتور های به کار رفته در ماشین می باشد که از چه نوعی باشد و چه میزان دقت داشته باشد و همچنین سنسورهایی که در ماشین وجود دارد و بطری ها را تشخیص می دهد. ما در مجموعه همیار تیم هر آنچه که شما بخواهید را طراحی و تولید می کنیم.

همیار تیم همیاری مطمئن از دانشگاه تا صنعت

Comments

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.

*