ایران – خراسان رضوی  تلفن:09152946424 hamyarco.team@gmail.com

راه اندازی خط تولید مواد غذایی

خط تولید آب معدنی

شرکت همیار تیم با تجربه ی چندین سال در زمینه ی راه اندازی خط تولید انواع مواد غذایی از جمله آب آشامیدنی و آب معدنی می باشد. خط تولید آب آشامیدنی دارای انواع مختلفی از دستگاه می باشد. که در ادامه معرفی می شود.

  • دستگاه تصفیه آب به روش اسمز معکوس.
  • دستگاه پرکن سیلندر پیستونی مخصوص مایعات غلیط.

دستگاه پرکن به عنوان مهم ترین رکن خط تولید می باشد که ظرفیت خط تولید شما به این دستگاه بستگی دارد. در مجموعه همیار تیم انواع مختلفی از پرکن های سیلندر پیستونی و سرو موتوری با تعداد نازل های مختلف و تیراژ مختلف تولید می شود که به صورت روتاری و خطی طراحی و ساخته می شود.

مخزن پلی اتیلن

مخازن پلی اتیلن یکی از بخش ها ی جدانشدنی خطوط تولید هستند. که برای ذخیره سازی مایعات از آن ها استفاده می شود. عمر بسیار بالا و کیفیت خوب در مقابل قیمت به صرفه به عنوان مزیت این نوع مخازن محسوب می شود که در خطوط تولید مختلف از آن ها استفاده می شود.

دستگاه درب بند تمام اتومات

دستگاه درب بند و دستگاه درب گذار برای سرعت بخشیدن به خط شما کاربرد دارد. که با استفاده از آن می توانید عملیات و پروسه تولید خود را با بیشترین سرعت ممکن انجام دهید.

دستگاه شیرینگ لیبل تمام اتومات

یکی از مهم ترین فرایند های تولید و فروش محصول بسته بندی اصولی و زیبای محصول هست که معرف شما در بازار می باشد. با استفاده از دستگاه شیرینگ لیبل تما اتومات شما قادر خواهید بود تا انواع مختلفی از لیبل ها را بر روی بطری های خود قرار بدهید.

دستگاه بطری شور

با استفاده از این دستگاه بطری های خالی قبل از ورود به خط تولید شسته می شود تا تمام نکات بهداشتی مربوط به خط رعایت شود.

دستگاه آنتی باکتریال uv

دستگاه uv  جهت استریل کردن بطری های خالی کاربرد دارد. بدین منظور که بطری ها با استفاده از اشعه یووی عملیات میکروب زدایی و گند زدایی را انجام می دهد تا بطری ها اماده عملیات پرشدن بشوند.

دستگاه اوزون زن

با استفاده از این دستگاه عملیات اوزون زنی آب انجام می شود. که طبق فرمول و نظر کارشناس مربوطه باید این کار به درستی انجام شود.

مشاوران ما آماده ارائه بهترین راهکار برای شما هستند. و به صورت کامل شما را جهت راه اندازی خط تولید راهنمایی می کنند.
همیار تیم همیاری متخصص از دانشگاه تا صنعت

Comments

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.

*