ایران – خراسان رضوی  تلفن:09152946424 hamyarco.team@gmail.com

انواع ماشین آلات خط تولید

انواع ماشین آلات خط تولید

انواع ماشین آلات خط تولید

خطوط تولید کارخانه ها وصنایع غذایی دارای دستگاه های مختلفی هستند که هر یک از این ماشین آلات وظایف گوناگونی را به عهده دارد. در ادامه در مورد هر یک از این ماشین آلات خط تولید و کاربرد آن ها صحبت خواهیم کرد.

اولین نکته ای که در راه اندازی تولیدی ها وکارخانه ها حائز اهمیت می باشد گرفتن نشان  استاندارد برای تولید محصول می باشد. پس محل مورد نظر شما باید تمامی آیتم های مربوط به اداره استاندارد را داشته باشد. به عنوان مثال یک محل بهداشتی بجای بتن و سیمان از کاشی و سرامیک استفاده می کند. و موارد بسیار زیاد دیگری که در مقالات تخصصی مورد بحث قرار خواهیم داد.

یکی از مهم ترین قسمت های خطوط تولید صنایع غذایی دستگاه های تصفیه آب می باشد. که وظیفه تصفیه آب و تنظیم tds آب را بر عهده دارد که بسته به نیاز شما این دستگاه ها با ظرفیت های مختلفی قابل طراحی و ساخت می باشند. به عنوان مثال از 400 لیتر بر شبانه روز شروع می شود تا 50000 لیتر بر شبانه روز تا نیاز شما را مرتفع کند.

نوار نقاله

دستگاه های دیگری که در خطوط تولید به کرات استفاده می شوند نوارنقاله ها هستند. که وظیفه ی جابه جایی و انتقال مواد را بر عهده دارند. نوارنقاله ها در سایز های مختلف و هندسه های مختلف قابل طراحی وساخت هستند. که می توانید از این لینک اطلاعات بیشتری در مورد آن ها کسب کنید.

دستگاه تصفیه آب خانگی

دستگاه تصفیه آب خانگی

انواع ماشین آلات خط تولید ادامه:

از این دستگاه هابرای پرکردن بطری ها وقوطی های مختلف استفاده می کنند. با استفاده از پر کن ها قادر خواهید بود که ظروف آب معدنی را با سرعت و دقت بسیار بالا و بدون دخالت دست پرکنید. این دستگاه ها در ابعاد و انواع مختلفی وجود دارند.

دستگا های پرکن دارای انواع مختلفی هستند که بسته به نوع موادی که قرار است پرشوند قابل سفارش و طراحی می باشند. به عنوان مثال پرکنی که برای مواد رقیق استفاده می شود کاربرد بهینه ای برای مواد غلیظ ندارد وبرعکس آن نیز صدق می کند. در مجموعه همیار تیم اولویت اصلی ما ساخت دستگاه با کیفیت و بهینه می باشد و زمانی که از بهینه بودن دستگاه صحبت می شود مسلما یکی از موارد بهینه بودن هزینه ی تمام شده دستگاه می باشد.

یکی از پرفروش ترین پرکن های مجموعه ی همیار تیم پرکن رومیزی استنلس استیل تک نازل می باشد. که برای راه اندازی شرکت ها و کارگاه های کوچک بسیار کاربرد دارد برای خرید این دستگاه می توانید از لینک زیر وارد فروشگاه شوید.

دستگاه های پرکن مواد غذایی

دستگاه های پرکن مواد غذایی

با استفاده از دستگاه لیبل زن شما قادر خواهید بود تا برچسب مورد نظر خود را بر روی بطری مورد نظر بچسبانید تا با نام و برند تجاری خود آن را در بازار عرضه کنید و بفروش برسانید. این لیبل ها با استفاده از چسب برروی بطری ها چسبانده می شوند. که این لیبل ها می توانند به صورت یک طرفه یا دوطرفه بر روی قوطی چسبانیده می شوند.

دستگاه لیبل زن

دستگاه لیبل زن

نوع دیگری از لیبل زن ها شیرینگ بخار هستند که با استفاده از تونل بخار و با استفاده از فشار بخار لیبل مورد نظر شما را بر روی بطری شما وکیوم می کنند.

دستگاه درب بند

با استفاده از دستگاه درب بند درب بطری ها بسته می شود. این دستگاه بعد از دستگاه پرکن قرار می گیرد و به همراه یک دستگاه درب گذار ارائه می شود. این دستگاه در دو نوع جنرال وجود دارد اولین نوع این دستگاه یک دستگاه کلی هست که شما با استفاده از آن قادر خواهید بود تا درب تاممی بطری ها را ببندید. و عموما به کارخانجاتی توصیه می شود که نرخ تولید نیمه انبوه و تنوع تولید زیادی دارند. و نوع دوم دستگاه هم ساخت سفارشی این دستگاه می باشد. که از پیچیدگی کمتری برخوردار است و بسته به سایز بطری شما طراحی وساخته می شود که این دستگاه عموما به افرادی توصیه می شود که دادری تولید انبوه و تنوک کمی می باشند. مزیت این نوع دستگاه نسبت به نوع قبلی مقرون به صرفه تر بودن آن می باشد .

دستگاه درب بند

دستگاه درب بند

با استفاده از این دستگاه تاریخ تولید و قیمت مصرف کننده بر روی محصول خود درج میشود. که این پرینتر جت ها انواع مختلفی دارند که بسته به نیاز شما قابل سفارش می باشند. که عموما از پرینتر جت های سه خط ایرانی ویا چینی استفاده می شود. و مواردی که نیاز دارید تا بر روی محصول درج شود با سرعت و دقت بالا حک می شود.

جت پرینتر

جت پرینتر

بعد از تولید، محصول باید در تعداد و ابعاد مختلف بسته بندی شود. که برای این کار می توانید از دستگاه شیرینگ پک استفاده کنید. با استفاده از این دستگاه محصول خود را با نایلون و کارتون بسته بندی کرده. و اماده ی ارائه به بازار کنید.

در ابتدا شما محصول تولید شده را بر روی نوارنقاله ورودی دستگاه قرار می دهید. و بعد از آن دستگاه یک نایلون را روی محصولات شما کشیده و محصول وارد تونل گرم می شود. در این قسمت محصول با استفاده از گرما به صورت وکیوم شده اماده می شود. وبعد از آن محصول وارد تونل سرد شده و عملایات بسته بندی به اتمام می رسد

دستگاه شیرینگ پک تمام اتوماتیک

دستگاه شیرینگ پک تمام اتوماتیک

ماشین آلات خط تولید

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.

*