ایران – خراسان رضوی  تلفن:09152946424 hamyarco.team@gmail.com

photo5911247095774427390-1.jpg

طراحی و ساخت دستگاه میز ترافیک در مشهد و ایران

طراحی و ساخت دستگاه میز ترافیک در مشهد و تمام ایران

شرکت همیار تیم سازنده و تولید کننده خطوط تولید مواد شوینده آماده همکاری با تولید کنندگان عزیز کشورمان می باشد.
یکی از محصولات جدید شرکت همیار تیم میز ترافیک بوده (ساخت دستگاه میز ترافیک در مشهد و تمام ایران). که در سه قسمت از خط تولید قابل تعبیه می باشد.  کاربرد بسیار زیادی دارد و می تواند وابستگی شما را به درگیر بودن دائم کارگر برطرف کند.
میز ترافیک می تواند در ابتدای مسیر قرار بگیرد. همچنین می تواند در انتهای مسیر قرار بگیرد. و همچنین می تواند در وسط خط قرار بگیرد و به عنوان یک سورتینگ به عنوان کنترل کیفیت قرار بگیرد.

بررسی محل استقرار

زمانی که شما نوارنقاله را در ابتدای خط قرار می دهید می توانید به عنوان استارت کار و یک مرتبه تعداد زیادی بطری را بر روی میز گذاشته که نیازی به حضور مداوم  کارگر در این قسمت نباشد. و می تواند بدون اشتباه و خللی کار شما انجام شود. همچنین سرعت شما در وردی کار افزایش پیدا می کند.

زمانی که شما از میز ترافیک در انتهای مسیر استفاده می کنید نیز به همین صورت هست. یعنی دیگر نیازی به حضور کارگر ندارید تا بطری ها را دانه دانه بردارد. نیاز هست تا بعد از پر شدن یکباره حدودا نیم ساعت یکبار کارگر برای بر داشتن کلی بطری ها اقدام کند.

کاربرد میز ترافیک

یکی دیگر از کاربرد های بسیار خوب میز ترافیک در بحث سورتینگ و یا جداسازی و یا کنترل کیفیت می باشد. بدین صورت که میز ترافیک را در کنار نوارنقاله قرار داده و با استفاده از یک عملگر پنوماتیکی قطعات معیوب را به روی میز ترافیک انتقال دهید .
برای اخذ مشاوره و ارتباط با ما مشاوران آماده پاشخ گویی شما جهت رفع نیاز های شما می باشند.

 

جهت تماشای محصولات به فروشگاه مراجعه فرمایید.

Category :

مکانیک

Date :

ژانویه 17, 2022

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.

*