ایران – خراسان رضوی  تلفن:09152946424 hamyarco.team@gmail.com

photo5935907307634406027.jpg

نوارنقاله 4 متری با عرض 15 سانتی متر

ارسال نوارنقاله 4 متری با عرض 15 سانتی متر

مقدمه

شرکت همیار تیم سازنده و تولید کننده خطوط تولید مواد شوینده آماده همکاری با تولید کنندگان عزیز کشورمان می باشد.

خلاصه ای از محصولات تولید شده توسط مجموعه همیار تیم را مشاهده می کنید.

ساخت انواع نوار نقاله

مجموعه همیارتیم قادر به طراحی انواع مختلف نوارنقاله با طول و عرض مختلف می باشد بدنه ی نوارنقاله ها می تواند از جنس تمام استیل یا روکش استیل و یا با بدنه ی فلزی طراحی و ساخته شود. همچنین یکی از مهم ترین بخش های یک نوارنقاله نواراستفاده شده در دستگاه می باشد که با توجه به نیاز مشتری و بر حسب کاربرد موردنظر قابل تغییر می باشد که عموما از نوارنقاله های جنس پلاستیکی پلی اتیلنی و یا تفلونی استفاده می شود.

موتور محرکه ی نوارنقاله

یکی دیگر از بخش های نوارنقاله 4 متری موتور محرکه ی نوارنقاله می باشد. که بسته به متراژ سایز موتور انتخاب می شود و موتور با بهترین برند موجود در بازار خریداری می شود. که بیشترین بازه را در دراز مدت داشته باشد. به عنوان مثال ننوارنقاله 4 متری با عرض 15 سانتی متر دارای موتور یک اسب موتوژن هست که بر حسب نیاز مشتری به صورت سه فاز و یا تکفاز انتخاب می شود.

کنترل سرعت نوارنقاله 4 متری با عرض 15 سانتی متر

همچنین برای کنترل سرعت نوارنقاله 4 متری می توان از گیربکس های کاهنده استفاده کرد تا بتوان یک سرعت ثابت را برای نوار مشخص کرده تا نوار نقاله با آن سرعت کار کند. که گیربکس های مختلفی با نسبت دور متفاوت وجود دارد به عنوان مثال دور یک بیستم یا یک چهلم و یا یک هشتادم که با این نسبت سرعت خروجی موتور را کم می کند.

البته اگر نیاز به تغییر سرعت نوارنقاله باشد می توان از اینورتر برای کنترل سرعت استفاده کرد. بدین صورت که با تغییر فرکانس سرعت نوارنقاله را کم و یا زیاد می کنند.

مجموعه همیار تیم طراح و سازنده  انواع نوارنقاله های صنایع استیل با طول وعرض های مختلف می باشد.

جهت تماشای محصولات به فروشگاه مراجعه فرمایید.

Category :

مکانیک

Date :

ژانویه 12, 2022

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.

*