ایران – خراسان رضوی  تلفن:09152946424 hamyarco.team@gmail.com

کی شات

کی شات 2021 – معرفی و کاربردها

مقدمه

کسانی که در صنعت سه بعدی سازی مشغول به فعالیت هستند، دغدغه ارائه با کیفیت موضوع مدل سازی شده را دارند. ارائه مناسب موضوع مدل سازی شده، در واقع ترکیبی از نورپردازی، مدیریت مواد و نهایی سازی کار می باشد. این فرایند را رندر (Render) می گویند. نرم افزارهای سه بعدی ساز بسیار زیادی در دنیا وجود دارند. اما اکثراً فرایندهای رندرینگ بسیار پیچیده و زمان بری را دارند. همچنین نیازمند منابع سخت افزاری بسیار زیادی می باشند. نرم افزار KeyShot از شرکت Luxion بصورت کاملاً حرفه ای بر روی این موضوع متمرکز شده و این مشکل طراحان را حل نموده است.(فرادرس)

نرم افزار کی شات یکی از قوی ترین نرم افزار های رندرگیری می باشد. شما با استفاده از آن قادر خواهید بود تا تصاویر و فیلم های با کیفیت بالا را در مدل های طراحی شده ی خود تهیه کنید.

نرم افزار کی شات

نرم افزار کی شات key shot7  یکی از قدرتمند ترین نرم افزار های موجود در تهیه عکس های گرافیکی می باشد. شما می توانید مدل های طراحی شده ی خود را درسالیدورکس و یا کتیا با پسوند دلخواه ذخیره کنید.

بعد از وارد کردن مدل می توانید تغییرات مورد نظر خود را روی مدل اعمال کنید. به عنوان مثال با استفاده از library نرم افزار می توانید انواع material  موجود را فراخوانی کرده و روی قطعات مختلف اعمال کنید.

همچنین می توانید رنگبندی قطعات را به دلخواه خود انجام دهید. همچنین می توانید background مورد نظر را اعمال کنید تا بتوانید تصاویر ملموس تری را ایجاد کنید.

 

خروجی کی شات

شما می توانید نور پردازی محیط خود را طبق سلیقه خود انجام دهید. می توانید از نور های واقعی ومصنوعی موجد در نرم افزار key shot  استفاده کنید .

همیار تیم همیار مطمئن از دانشگاه تا صنعت

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.

*