ایران – خراسان رضوی  تلفن:09152946424 hamyarco.team@gmail.com

راه اندازی خط تولید صنایع غذایی یکی از جذاب ترین نوع کارافرینی می باشد. که شما با استفاده از آن می توانید علاوه بر تولید یک محصول با کیفیت و معرفی خود در بازار موجب کسب روزی چندین نفر شده تا بتوانند در کنار شما کسب روزی کنند. خطوط تولید مختلفی برای راه اندزی در زمینه صنایع غذایی وجود دارد که در اینجا چند مورد را خدمت شما معرفی می کنیم.

  • اولین خط تولید که در صنایع غذایی وجود دارد که شما می توانید به راحتی در آن وارد شده خط تولید آب معدنی و یا آب آشامیدنی هست. که برای این کار به ماشین آلات مختلفی نیاز دارید که در ادامه ذکر می شود.
  • دومین خط تولیدی که می توانید راه اندازی کنید خط تولید شربت و آب میوه هست که جذابیت زیادی داشته و کاربرد های بسیار زیادی دارد.
  • سومین خط تولید خط تولید لبنیات هست از قبیل ماست شیر دوغ و غیره.
  • چهارمین خط  خط تولید گلاب و عرقیجات مشابه می باشد که با استفاده از ماشین آلات کاملا مکانیزه می توانید این کار رو به خوبی انجام دهید.

تمامی این خطوط تولید نیاز به یک سری ماشین آلات دارند که توسط مجموعه همیار تیم ساخته شده و ما می توانیم در تمامی فرایند تولید از قبیل اخذ مجوز راه اندازی کارخانه و تولید محصول در کنار شما باشیم. همچنین ما در فروش محصول شما می توانیم به عنوان یک مشاور راهنمایی تان کنیم. تا بتوانید با رقبای خود رقابت کرده و در بازار حضور پر رنگی داشته باشید. بسته به منطقه ای که در آن حضور دارید می توانید محصولات متنوعی تولید کرده و در بازار منطقه خودتان بفروشید با مشاوران ما ارتباط برقرار کنید تا بتوانیم بهترین خط تولید صنایع غذایی را به شما پیشنهاد بدهیم. ما همواره در کنار شما هستیم.

همیار تیم همیاری متخصص از دانشگاه تا صنعت

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.

*