ایران – خراسان رضوی  تلفن:09152946424 hamyarco.team@gmail.com

پر کن رومیزی تک نازل

پرکن رومیزی تک نازل

.پرکن رومیزی تک نازل

دستگاه پرکن رومیزی تک نازل دستگاهی نیمه صنعتی برای راه اندازی کارگاه های کوچک صنعتی و نیمه صنعتی می باشد. که شما با استفاده از آن قادر خواهید بود تا با هزینه ی بسیار کم یک واحد تولیدی کوچک را راه اندازی کنید. و محصول مورد نظر خود را تولید کرده و راهی بازار کنید.

پرکن رومیزی تک نازل یک دستکاه کوچک اقتصادی می باشد. که به صورت کاملا اقتصادی و مهندسی طراحی و ساخته شده تا در دراز مدت قابل بهره وری باشد.

راه اندازی این دستگاه بسیار ساده بوده و نیاز به هیچگونه تنظیمات خاصی ندارد. و فقط باید مقدار حجم پر کن را تنظیم کرده تا عملیات پرکن را برای شما به صورت کامل انجام دهد.

پر کن رومیزی تک نازل

این دستگاه قابلیت سفارش را هم به صورت پدالی و هم به صورت تایمری دارد. تا بر حسب نیاز شما دستگاه قابلیت تنظیم را داشته باشد.

دستگاه پر کن رومیزی تک نازل دستگاهی نیمه صنعتی

اساس کار دستگاه پرکن رومیزی سیلندر پیستونی می باشد. و عملیات پر کردن بطری ها را با دقت یک درصد برای شما انجام می دهد. این دقت در بلند مدت هم برای شما ثابت خواهد ماند.

 تمامی اجزای مورد استفاده در این دستگاه استنلس استیل 304 بوده. تا شما بتوانید براحتی مجوز های تولید محصول خود را کسب نمایید.

سیستم کنترل دستگاه پرکن رومیزی سیستم پنوماتیکی هست. که کار را برای شما بسیار ساده کرده و شما در کمترین زمان ممکن می توانید دستگاه را راه اندازی کنید.

پرکن رومیزی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره در زمینه راه اندازی خط تولید صنایع غذایی می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.

*